Äippä ja iskä päättivät lähteä käymään viime viikonloppuna Vieremällä sukuloimassa, joten minulla oli tiedossa hoitoon meno. Minä kun en tuosta autoilusta niin välitä, niin mieluummin menen hoitoon. Hoitopaikkana oli mummola, jossa minua odotti Saku. Kaikille jotka ei vielä tiedä niin kerron, että Saku on noin 6-vuotias saksanpaimenkoira. Saku on minun hyvä kaveri. :) Niin ja olin muuten ensimmäistä kertaa Sakun luona yökylässä ilman äippää ja iskää.

Aika menikin oikein siivillä, kun me kahteen pekkaan Sakun kanssa jyrättiin. Välillä piti käydä vähän tankkaamassa lisää virtaa mummon ja ukin ruokapatojen äärellä ja taas meno maistui. ;) Yönkin nukuin hyvin, tosin Saku ei kuitenkaan minua laskenut viereensä patjalleen nukkumaan, vaikka kovasti olisin tahtonut. :(

Aamulla päätin mennä "lukemaan" mummon ja ukin kanssa lehteä niiden keskeen sänkyyn. Siinä sitä sitten maattiin kolmeen pekkaan lehden luvussa. Saku tosin oli ihmeisissään, et mitä nyt, kun painelin sänkyyn. Saku ei saa tulla sänkyyn, eikä se nytkään yrittänyt. Mummo tosin sanoi, että jos Saku olisi halunnut tulla, niin pakkohan se olisi ollut laskea kun kerta minäkin pääsin. Minä aina kiipeän kotonakin iskan ja äipän keskeen yöllä, kun ne nukkuu. Silloin ne ei voi kieltää minua. ;)

Päivällä iskä ja äippä tulivatkin hakemaankin minua jo kotiin. Mut jos minun mielipiteeni olisi kysytty, niin olisin mieluummin jäänyt mummolaan Sakun kanssa, kuin lähtenyt taas autoon. No onneksi mummolasta ei ole kovin pitkä matka kotiin ja tykkään kyllä olla kotona. :) Kotinurkillakin riittää kavereita ja paljon muutakin tekemistä. Ainakin siellä on maailman parhaat pulkkamäet. ;) Tykkään niin kovasti laskea mäkeä.