Iskä alkoi väittämään, että minä olen kuin Kari Lehtola: joka alan asiantuntija. Mutta miten minä voin olla Kari Lehtola kun minä olen narttu ja Kari on uros, minä vaan kysyn?

Kuitenkin iskää ärsyttää se kun minä olen työntämässä kuononi joka paikkaan.
Iskä yritää juottaa jotain elektroniikka juttua... NösNösNösNös siinäkin touhussa minä olen mukana kuonoineni.
Iskä soittaa kitaraa... NösNösNösNös siinäkin touhussa minä olen mukana kuonoineni.
Iskä sanoikin, että minä osaan "dempata" kielelläni melko hyvin iskän sähkökitaran kielet, mitä se sitten onkaan tuo "demppaaminen"...

Äippää ärsyttää myös kun minä työnnän kuononi joka paikkaan.
Äippä naputtelee kännykällä... NösNösNösNös siinäkin touhussa minä olen mukana kuonoineni.
Äippä tyhjentää/täyttää tiskikonetta... NösNösNösNös siinäkin touhussa minä olen mukana kuonoineni.
Varsinkin äippä ärsyyntyy kun minä käy "nössimässä" äipän kukkia, no olenpa minä joskus maistanutkin niitä kukkia. ;-)

Iskällä ja äipällä on juhlavaatteet päällä... NösNösNösNös, juhlavaatteissa on heti koirankarvaa ja ehkä hieman kuolaa ;-)