JEE!!! JES! JES! Minä osasin! Minä osasin!

Anteeksi, että olen näin "vouhka", mutta uskalsin tänään kavuta ihan yksin kerrostalon kuudennesta kerroksesta alas portaita. Aikaisemminhan on ollut niin, että minä tyttö olen matkustanut ulos hissillä kun en ole portaisiin uskaltanut. Tosin portaat ovat aina olleet hirrrrrrveeeen kiinnostavat.

Tosin tänään se portaitten kapuaminen oli vahinko: Iskä vapautti minut hississä valjaista, niin heti hissin oven avauduttua minä tyttö pyyhkäisin portaat alas. Äippä jäi perääni nauramaan ja iskä ajoi hissillä minut kiinni.

Nyt sitten iltapissillä käydessä me mentiin iskän kanssa kahdestaan ne raput alas. Pissiltä tulon jälkeen en vielä kuitenkaan uskaltanut kiivetä samoja rappuja ylös vaikka iskä minua kovasti rohkaisikin. Ne kiviset rappuset on vaan niin inhottavan liukkaat tassun alla. Olen minä kuitenkin mummolassa kiipeillyt puisia rappusia monet kerrat, ne kun eivät ole kovin korkeat eivät ne ole kovin liukkaat tassun alla.

Ehkä minä huomenna sitten kiipeän ne rappuset ylös. Iskä sanoikin, että se olisi hyödyllistä osata kiivetä rappusia sekä ylös että alas, koska välttämättä aina ei hissi toimi ja joissakin taloissa ei hissejä ole ollenkaan.