Minä aivan mykistyin pari päivää sitten kun äippä hommasi minulle juoksuhousut. Äippä sanoin, että minulla on ilmeisesti juoksut tulossa lähiaikoina, kun poika koirat on kiinnostuneet minusta enemmän kuin ennen. Ne haistelee, nuolee ja yrittää nousta minun selkään nykyään. Niinpä äippä oli päätytänyt ostaa juoksuhousut yhdeltä tuttavalta, jolla vuotta vanhempi saksanpaimenkoira kuin minä, Kipa nimeltään. Kipa ei kuulemma tarvitse enää housujaan.
Äippä päätti kokeilla miten ne minulle käy ja LAITTOI ne minulle päälle. Minä yritin pyristellä kovasti vastaan ja istua ja karata kesken housun laiton, mutta äippä itsepintaisesti vetäisi housut minulle jalkaan. Ne tuntuivat ihmeelliseltä ja minua hävetti kovasti. Äippää tietysti vielä nauratti minun ilme. Iskä sanoi, että olin mykistyneen näköinen, kun alta kulmieni katsoin, että "Hei ootteko tosissanne, että minun pitää olla nämä päällä".