Äippä oli viime kuun lopussa pari viikkoa kotona kesälomalla, mutta lomat loppuu aikanaan. Ja niinpä Äippä lähti takaisin töihin ja olikin siellä reilun viikon kun jäi taas kotiin. Tällä kertaa kyllä viikon sairaslomalle, jonka minä sain aikaan. Kerronpa teille miten kävi.

Viikonloppuna kun oli lämmintä oltiin menossa koko porukka rannalle, siis minä, Iskä ja Äippä. Minä olin taluttimessa kiinni kun kaupungissa ollaan, niin siinä kävellessä minä bongasin jonkun hyvä hajun ja jäin sitä tutkimaan. Sillä välin Iskä ja Äippä kävelivät eteenpäin ja antoivat minun haistella rauhassa, kun se flexin kanssa on mahdollista. No hajut tutkittua minä tyttö kipaisin normaalisti poiketen väärältä puolelta Äippää takas ryhmän keulaan. Samalla tuli sitten kierrettyä naru Äipän jalkojen ympärille ja sain sille poltettua Äipän jalat. Äippä kerkesin vähän narua ottaa kiinni, mutta koko vahinkoa Äippä ei kerennyt estää kun minulla oli kiire ja naru kiristyi jo mukavan tiukaksi.

No eilen Äippä kävi lääkärissä, kun käveleminen alkoi Äipällä olla hankalaa. Äippä sanoi, ettei jalkoja oikein kunnolla kärsi taivuttaa kun polvitaipeet on kipeät. Lääkäri setä oli Äipälle sanonut, että polvitaipeissa on toisen asteen palovammat narun jäljiltä. Äippä sai sairaslomaa tämän viikon ja on siis kotona. Kivaa tietysti on että Äippä on kotona, mutta kivempaa olisi tietysti, että äipän jalat olisi kunnossa. Olen minä yrittänyt hoitaa niitä Äipän polvitaipeita nuolemalla, mutta Äippä ei ole antanut nuolla.