Eilen taas kävimme vierailemassa Iskän ja Äipän kanssa poikaverini Sakun luona. Sakun luona oli käymässä myös Lissu, jonka takia Saku oli saanut komennuksen pihalle. Saimmekin Sakun kanssa tervehtiä toisiamme ihan kunnolla hyppien, pomppien ja pussaten. ;-)

Poikkeuksellista tässä vierailussa oli se, että minua ei päästetty sisälle ja minulla oli juoksuhousut jalassa melkein koko viereilun ajan. Hävettää oikein niitten juoksuhousujen pitäminen, koska piti pissiäkin ne juoksuhousut jalassa. Tosin pieni pissi ei haitannut housuissa mitään, koska ehdin vähän ennen pissimistä käydä Sakun kanssa uimassa. Piti antaa rantavedessä uiskennellulle sorsalle vähän kyytiä. ;-)

Kävi minulle hieman häpeällinen homma niitten juoksuhousujen kanssa: Rantaheinikossa rymytessäni iski aivan hirveä kakkahätä ja Iskää eikä Äippää näkynyt mailla ei halmeilla, jotta ne olisivat riisuneet minulta ne kirotut juoksuhousut. Piti sitten tehdä kakka housuun, arvaapa hävettikö? Sitten minä kävin vähän huuhtomassa niitä juoksuhousuja järvessä. No, onneksi Iskä sitten pesi juoksuhousuni. Äippä vaan kehtasi nauraa minulle.

Ilmeisesti minä tuoksun Sakun mielestä aivan ihanalle, koska se ei koko vierailuni aikana muuta tehnyt kuin nuuski minua, juoksi perässäni ja jopa yritti hyppiä selkääni. Mutta minä olen arvoni tunteva neiti, koska annoin Sakun kuulla kunniansa joka selkään hypyn jälkeen.

Sitten illan tullen meidät laitettiin liekaan koko jengi, siis minä, Lissu ja Saku. Onneksi ehdittiin Lissun kanssa pinkoa pitkin pihaa, ennen kuin meidät laitettiin liekaan. Täytyy myöntää, että se Lissu-neiti osaa pinkoa todella kovaa. Enhän minä pysynyt alkuunkaan Lissun vauhdissa.

Iskä ja Äippä sanoivat, että huomenna on juhannus, jolloin pääsen taas poikakaverini luokse. Pitää vissiin taas käydä vähän härnäämässä Sakua, juosta pinkomassa Lissun kanssa, uimassa ja syömässä Ukin tekemiä herkkuruokia.