Vaivaako teitä muita samanlajin edustajia sama ongelma kuin minua? Tai onko se nyt välttämättä si kuitenkaan ongelma. No joka tapauksessa onko teillä iltavilliä? Iskä ja Äippä aina sanoo, että minulla on yleensä iltavilli päällä melkein joka ilta. Yleensä minun iltani menee normaalin kaavan mukaan niin, että alkuillasta käydään Iskän ja Äipän kanssa lenkillä ja sen jälkeen tulen takaisin himaan. Saatan nukkua sen jälkeen jonkun tovin, joskus jopa niin pitkään, että Iskä ja Äippä luulevat minun jo menneen yö unilleni. Mutta yleensä minä vielä siitä ylös ponkaisen ja aloitan tämän iltavillin.

Iltavillin aikana minä leikin leluillani ja yleensä vaadi joko Iskää tai Äippää leikkimään kanssani. Suosikkeja näistä iltavilli leikeistä on pallopelit tai narun veto, mutta jos leikin yksin niin yleensä kuljen ympäriinsä joku vinkuleluni suussani, yleensä lumiukko, ja vingutan sitä. Vinguttaessani niitä minä vielä ulvon kuin susi. Hih, kyllä Äippää ja Iskää aina huvittaa kun minä tyttö ulvon kuin esi-isät aikanaan. Joskus tosin innostun vinkulelujejen kanssa temuamaan myös heti aamusta kun ollaan herätty.