Kävin tänään illan suussa pitkästä aikaa Äipän ja Annen kanssa lenkillä. Me Äipän kanssa lähdettin lenkille, että Iskä saa lukea rauhassa tenttiin. Minä olin tosi innoissani kun pääsin pitkästä aikaa Annen ja Äipän kanssa lenkille, ei juuri tassu maahan ottanut kun tajusin kenen kanssa lenkille pääsen. Ai sitä riemua ja lystiä, sai Annekin tuta osansa riemustani, vaikka Äippä yritti hillitä minua.

Me tytöt käytiin lähimetsässä kävelyllä, jossa sain juosta taas vapaana. Anne ja Äippä heitteli minulle keppiä ja minä uskollisesti hain sitä, no joskus muut hajut vei voiton ja keppi unohtui tuoda. No onneks metsässä oli paljon uusia keppejä. Käveltiin kaikkiaan noin tunnin lenkki tyttöporukalla ja kivaa oli.

Kävelylenkin jälkeen kotona suuntasin ensimmäisenä vesikupilleni ja join. Lenkki painoi tassuissani, että suuntasin sohvalle unille ja eikä minun tarvinnut kauaa odotella, kun olin umpiunessa ja nautin olostani.

13055.jpg

ps. Minäkö muka sohvaperuna?