Tiedättekö tai muistatteko Shrek elokuvien aasin? Jaa-a, että miksikö kysyn tätä, minäpä kerron. Aina kun Iskä ja Äippä ovat poissa kotoa niin, etten minä ole mukana ja kun he palaavat kotiin niin tervetuliaisseremonia on valmis. Heidän ei tarvitse olla poissa edes minuutti kauempaa kun otan heidät vastaan samallalailla kuin he olisivat oleet poissa koko päivän. Hännän heilutuksilla ei ole rajaa, eikä vauhdilla kun minä ravaan ympäri asuntoa. Aina pitää löytää vielä joku lelu suuhun jonka kanssa juosta. Sen lisäksi myös vingun ja uikutan samalla höntätessäni ympäriinsä.

Ja että miten tämä Shrekin aasi-hahmoon liittyy, no Iskän ja Äipän mielestä minun touhuni muistuttaa silloin aasia, jolla oli tarve päästä esille hinnalla millä hyväänsä. "Hei hei mä täällä, siis mä täällä." Minusta on vaan niin mukavaa kun koko lauma on koossa.