Tänä aamuna me lähdettiin Äipän kanssa normaalille aamulenkille tosin ennen Iskän kouluun vientiä. Lenkin jälkeen me lähdettiin sitten viemään Iskä kouluun kuten normaalistikin arkiaamuisin, vaan eipä aamu enää normaalia sen jälkeen muistuttanutkaan. Äippä kävi ensin jossain paikassa, jonne se vei jonkun paketin. No eihän tässä vielä mitään, mutta seuraava paikka olikin jo ihan eri luokkaa. Suoraan sanoen karmea paikka.

Äippä ajoi auton jonkun talon sisään ja sen jälkeen alkoi kauhea ääni ja auto pimeni välillä melkein kokonaan. Aluksi ääni kuului auton etuosasta, mutta kokoajan se läheni auton takaosaa, missä minä matkustin. Heti äänen kanssa alkoi ikkunoista näkyä jotain viuhtovaa ja pyörivää. Ja heti kun se oli mennyt ohi tuli perästä toinen samanlainen viuhtoja ja pyörijä nyt tosin auton sivuilla. Minä pelkäsin niitä kovasti, en oikein tiennyt missä olisin autossa ollut, että karkuun olisin pääsyt. Katon yli mennyttä viuhtojaa piti mennä karkuun mahdollisimman alas ja sivuilla pyöriviä viuhtojia kutistin itseni pituus suunnassa mahdollisimman kasaan. Äippä kyllä oli kokoajan rauhallinen ja rauhoitteli minua. Äippä sanoi, ettei minulla ole mitään hätää, että pestään vaan auto, kun se on liikantunut. Mutta jos kerta autoa pestään, niin onko minun pakko olla kyydissä???