En ole pariin päivään tässä kirjoitellut tänne, kun en ole tehnyt mitään repäisevää. Ajattelin kuitenkin nyt aikaa tappaakseni kirjoitella jotain. Viikonloppuna pistäydyttiin Mummolassa, kun Mummolla oli nimipäivät ja samalla sain jyrätä Sakun kanssa. Saku oli kuulemma koko viikonlopun odottanut, että tulisi joku käymään, kun Lissukaan ei nyt ollut käymässä. Alkuviikko onkin mennyt normaalein kuvioin kotosalla Äipän kanssa, eli siis ohjelmassa on ollut lenkkeilyä, Iskän kyyditsemistä, kotihommia yms. Kotihommiin lukeutuu myös tuomiopäivän koneella ajelu yms. vähemmän mukavat asiat.

Maanantaina käytiin pyörähtämässä Äipän työpaikalla, jossa olin kuulemma nätisti. Tutkin paikkoja tarkasti ja näin pitkästä aikaa myös Annea. Oli siellä toki muitakin mukavia ihmisiä joilta sain paljon rapsutuksia ja kehuja. Yksi ihmislauman jäsenistä testasi taitojani käskemällä minun istua ja maata, jotka tein suoraan kuin oppikirjasta. Käski se täti vielä minun kieriä, mutta Äippä sanoi, ettei sitä minulle ole opetettu. Mitä sitten koko kieriminen tarkoittaakaan? Äippä tuumasikin Iskälle, että tottelesimpa kotonakin aina yhtä helposti ja nätisti, niin ei tarvitsisi minua torua ollenkaan, mutta pitäähän sitä toki testata rajojaankin.

Loppuviikolle on kuulemma tiedossa sitten enemmän ohjelmaa, Saara tulee kuulemma käymään meille oikein yökylään, mutta Lissu ei kuulemma pääse. Höh, olisi niin mukava kun Lissukin olisi tullut. Mutta viikonloppuna kuulemma pääsen Mummolaan ja näen Lissua siellä. Kiva päästä nahuamaan silloin Lissun ja Sakun kanssa isolla porukalla.