Käytiin tänään iltalenkillä pitkästä aikaa koirapuistossa. Aluksi Iskä käytti minun tarpeilla normaalissa paikassa, mutta sen jälkeen ei lähtenytkään entiseen tyyliin jatkamaan lenkkiä eteenpäin. Takaisin tullessa oli Äippäkin tullut jo ulos ja lenkkiä jatkettiin yhdessä. Suunnattiin pitkästä aikaa koirapuistoon, jossa sain juosta sydämeni kyllyydessä toisten koirien kanssa. Välillä piti vaan käydä tarkastamassa portilla, ettei Äippä ole hävinnyt minnekään, kun Äippä ei normaaliin tyyliin tullutkaan koirapuistoon mukaan. Me olitiin Iskän kanssa puiston puolella, minulla ei kyllä ole hajuakaan minkä takia Äippä ei tullut mukaan. Oli kuulemma Iskälle sanonut, ettei lähde sinne jotta ei satu mitään vahinkoa. Mitä vahinkoa muka? Minä en nyt oikein ymmärrä mistä tässä on kyse, mutta kai se aikanaan selviää.

Tarpeeksi jyrättyäni koirakavereiden kanssa jatkettiin matkaa. Loppulenkillä maltoin kulkea nätisti, kun sain purkaa energiaani juostessa puistossa. Alkumatka menikin hirmu kiireisesti, mutta Iskä ja Äippä kulkivat niin tuskastuttavan hitaasti ja Iskä vielä koulutti minua ettei narussa saa vetää. Enhän minä vetäisikään, jos vaan Iskä ja Äippä kulkisivat nopeammin. Kotona ei sitten tarvinnutkaan erityisemmin jyrätä, vähän vettä janooni lipaisin ja painelin nukkumaan. 16390.jpg Sohvalle tietysti, minnekäs muuallekaan. :)

16142.jpg