Huh huh, että minua onkin voinut väsyttää. Viikonloppuna oltiin Mummolassa, jossa tuli jyrättyä kunnolla Sakun ja Lissun kanssa ja kun kotiin päästiin, ei juuri unta tarvinnut houkutella. Kotiin päästyä painuin heti nukkumaan, aluksi sohvalle jossa nukuin jonkun tovin. Sen jälkeen painun makuuhuoneeseen nukkumaan, aluksi nukuin omalla paikallani, mutta siirryin kuitenkin melko pian Iskän ja Äipän sänkyyn. Äippä oli kuullut olohuoneseen minun liikkuvan ja luuli minun tulevan takaisin olohuoneseen, vaan kun minua ei kuulunut, niin Äippä tuli katsomaan jonkun tovin päästä mitä oikein tein.

Äippä hiippaili makuuhuoneeseen ja yllätti minut sängyltä nukkumasta. Olin kuulemma ollut pöllähtäneen näköinen kun heräsin täydestä unesta ja tajusin myös olevani luvatta sängyllä. Odotin, että nyt Äippä alkaa räyhätä minulle, mutta vielä mitä. Äippä naurahti minulle ja rapsutti minua sekä tuumasi samalla, että nuku vaan. Ajattelin kuitenkin, että ehkä tässä kuitenkin on parempi siirtyä pois sängystä ja töpsyttelin Äipän perästä olohuoneeseen.

Tämä päiväkin on mennyt nukkuessa ja akkuja ladatessa, kun olin melkein koko päivän yksin kotona. Iskän ja Äipän tultua kotiin Iskä käytti minua ulkona, mutten oikein vielä innostunut lenkkeilystä. Luulin, että pääsen autoilemaan, kun en tälle päivää vielä ollut autoillut. Vaan ei ollut autoilua tiedossa, niinpä tultiin takaisin sisälle,tällä välin Äippä olikin laittanut meille ruokaa. Pienten ruokalepojen jälkeen lähdettiinkin tyttöporukalla ulos. Me käytiin Äipän kanssa ulkona, jonka jälkeen minulla virtaa riittikin.Iskä käytti tilannetta hyväkseen, kun kostea ilma ulkona pehmensi kynsiäni ja piti minulle manikyyrin. Palkaksi sain töpselin, eli luun. Joten nyt painun luuni kimppuun ja palaan myöhemmin taas tarinoimaan toilauksiani ja kuulumisiani.