Taidan välttyä tällä kertaa lääkäri reissulta noiden silmien vuoksi. Äippä on kyllä malttanut putsata silmiäni ihan raivostumiseen asti, mutta onneksi olen saanut "rääkistä" aina palkan. Silmät vielä hivenen rähmii, mutta onneksi punoitus ja turvotus on kadonnut. Väillä silmiä vielä kutittaa, mutta Äippä ja Iskä kieltävät raapimasta, jos vain näkevät. Toinen silmistäni rähmii yleensä herkästi muutenkin, kun siinä silmäluomi on Äipän mukaan hivenen liian väljä, jolloin sinne pääsee likaa helpommin.

Muuten olen täysissä sielun ja ruumiin voimissani. Ulkona on kivaa kun on lunta, lenkilläkin kannan mahdollisimman suuria lumi ja jääkimpaleita, mitä vain pystyn ja syön niitä samalla. Ja jos en lumipallojen kanssa leiki, niin telmin hangessa. Tänäänkin Iskä ja Äippä nauroivat minulle vatsa kippurassa, kun hyppäsin tieltä hankeen kuin kissa kolmen metrin loikalla. ;) Ja hupia tuntui aiheuttavan myös ravini lumihangessa, se on mukavaa puuhaa, kokeilisivat itsekin. Niin ja mikä parasta, muutaman päivän päästä pääsen Mummolaan, jossa saan telmiä lumessa ilman talutinta ja olla ulkona vaikka koko päivän. Ja niin minä yleensä olenkin joko yksin tai Sakun tai Lissun kanssa. Ja illasta lumileikkien päälle maistuukin sauna. Viimeksikin saunoin Iskän ja Äipän suohon, he nimittäin lähtivät saunan lauteilta ennen minua pois.