Me käytiin tänään päivällä Äipän ja pikku-siskon kanssa lenkillä. Äippä laittoi siskon nukkumaan rattaisiin, joihin sisko nukkui samoin tein. Minä kuljin narussa vieressä. Aluksi en muistanut, että Äipällä oli rattaat mukana ja riekuin vähän remmissä. Äippä ei tosin oikein siitä ilahtunut ja komentikin minua siitä. Ajattelin, että varmaan on parempi kävellä nätisti rataiden kanssa, niin ei Äippäkään räyhää minulle koko lenkin ajan. Niinpä kävelinkin hienosti rattaiden vieressä ja välillä tietysti tarkistin, että sisko on mukan, eikä ole pudonnut matkalla kyydistä.

Kun minä käyttäydyin nätisti lenkillä, intoutui Äippä pelaamaan minun kanssa lenkillä. Äippä heitteli minulle lumipalloja joita minun piti hangesta hakea. Se oli todella kivaa ja varsinkin kun sain tonkia ja nuuskia pehmeää lunta. Edes ohi kulkevat koirat ei kiinnostaneet kesken leikkien, kuten normaalisti kun lenkillä olen. Huomenna varmaan pääsen uudelleen lenkille Äipän ja siskon kanssa ja Iskä puhui myös, että olisi huomenna kotona. Jospa me kaikki mennään yhdessä sitten ulos.