Olen hyvin innostunut olemaan Äipän ja Iskän apuna vauvan hoidossa. Minun pitää tarkastaa, että vauvan vaipat tulee vaihdettua oikein ja myös pesut tehtyä kunnolla saati sitten kuivausta tai ruokkimista unohtamatta. Olenkin ollut huolissani muutamaan otteeseen vauvan hyvästä kuivauksesta ja kylvettämisestä yleensäkin, minun on pitänyt käydä lipsasemassa vauvalta jalat kuivaksi ja pestä hiuksia, kun Äippä ja Iskä ei näytä siitä oikein huolta pitävän. Äippä kyllä väitti vauvan olevan puhdas ja muutenkin tyytyväinen, mutten ollut varma ennen kuin itse sen varmistin.

Vauva on ollut minulle hyvin kiltti ja joskus jopa hymyillyt kun olen hoitanut vauvaa. Meistä on tullut oikein hyvät kaverit jo nyt. Ainoastaan pallopeliin vauva ei minun kanssani ruennut, vaikka kävin useaan otteeseen houkuttelemassa ja tarjosin palloakin vauvalle. Äippä ja Iskä sanoivat vauvan vielä olevan siihen liian pieni, höh. Olisi ollut niin kiva pelata yhdessä. Tietysti minun pitää vauvaa vahtia kun olen paimenkoira, varsinkin silloin, jos Iskä tai Äippä ei ole vauvan lähellä ja vaikka olisivatkin. Monet kerrat olen mennyt vauvan viereen makaamaan ja vahtimaan, ettei vauvalla ole mitään hätää, kun vauva pötköttelee sitterissään. Muutaman kerran olen tyynnytellyt vauvaa sitterissään kiikuttamalla sitä hiljaa kuonollani. Nyt vain odotan, että vauva kasvaa sen verran, että me päästään leikkimään yhdessä.