En ole oikein ehtinyt kirjoittamaan tänne blogiini mitään kun on pitänyt niin kiirettä tyttöä hoitaessani. Vastuullani on etenkin tytön käsihygieniasta huolehtiminen, koska Iskä ja Äippä eivät muista tarpeeksi usein pestä tytön käsiä. Iskä ja Äippä vaan eivät oikein anna minun nuolla tytön kasvoja, vaikka  niissäkin riittäisi pesemistä.

Tyttö on alkanut hamuamaa käsillään tavaroita ja on hän muutaman kerran sormeillut minun tassujani. Minä vaan en oikein mielelläni antaisi näpelöidä tassujani, koska ne ovat hirmu herkät ja kutiavat. Iskä on kuitenkin pari kertaa ollut niin julma, että on pitänyt tassustani kiinni ja tyttö on sormeillut tassuani.

Olen minä myös kovasti yrittänyt leikkiä tytön kanssa, mutta hän ei vielä oikein ole innostunut leikkimään kanssani. Eräänäkin iltana minä kaivoin lelulaatikostani pienimmän vetoköyteni ja vein sen aivan tytön ulottuville ja heti kun tyttö yritti tarttua köyden hapsunaruihin, niin minä vedin kiireesti  köyden pois tytön ulottuvilta.

Olen minä joutunut myös vartioimaan tyttöä ulkona, sillä muutamina iltapäivinä on ollut niin lämmin ilma, että Äippä on laskenut minut parvekkeelle vartioimaan tytön päiväunia. Ja sitten kerrankin Äippä pistäytyi päiväkävelyllä eräässä  talossa jättäen minut vartioimaan tyttöä vainuissaan. Äippä ei viipynyt sisällä kauaa, mutta sen sanon, että kenenkään tuntemattoman olisi ollut turha yrittää viedä tyttöä pois.

Mutta nyt tyttö aloitti itkemisen, joten pitää lähteä tarkistamaan, että tytöllä on kaikki hyvin.