Nyt olen todistettavasti kirjakoira, vaikken Kennel-liiton papereita omistakaan, mutta kuvani on vasta julkaistussa kirjassa.

84449.jpg

Kuvani päätyminen kirjaan meni näin: Heidi Leppäniemi Perhemedioista laittoi minulle sähköpostia ja pyysi lähettämään kuviani eräässä kirjaprojektissaan. Iskä toimi sihteerinäni ja kirjoitti Heidille vastauksen, jossa lähetin kuviani ja annoin lupani kuvieni käyttämiseen ko. kirjassa. Kuvani ei kuitenkaan päätynyt siihen kirjaprojektiin, vaan Heidi sitten pyysi saada käyttä yhtä kuvistani toisessa kirjaprojektissa, johon minä Iskän avustuksella annoin luvan. Iskän lähettämistä kuvista yllä oleva kuva päätyi edustamaan lajiani lammas- ja karjakoiria esittelevän luvun aloittavalle aukeamalle. Esimerkkiluvun pdf-formaatissa voitte lukea tästä.

Kuvani käyttämisen kirjassa oli, että minä saisin oman kappaleen ko. kirjasta ja tänään postimies toi sen meille. Koska kirja on sen verran paksu, että se ei mahtunut meidän postiluukusta sisään, niin totta kai minä haukuin ovikelloa soittaneen postimiehen. Meillä ei postimies milloinkaan soita kahdesti ;-)

Kiitos vielä Heidi Leppäniemelle kirjasta.