Äippä oli ihan outo tänään päivällä, minä olin ihan ihmeissäni äipän knassa, mitä sille pitää tehdä. Äippä meni siskon luo lattialle, kun sisko harjoitteli liikkeelle lähtöä samaan tyyliin kuin minä liikun, siis nelinkontin. Sisko ei aivan vielä osaa ja pääse liikkumaan kontallaan, mutta yritys on kova. Siskon ollessa kontallaan lattialla meni äippäkin lattialle kontalleen ja alkoi kulkea ympäri pesäämme. Minä olin ihmeissäni, että mikäs sille äipälle tuli ja minä päätin mennä tarkistamaan tilanteen. Äipän pyöriessä ympäriinsä muka malliksi siskolle, niin minä menin tutkimaan tarkemmin äipän vointia ja puskin hänet takaisin pystyyn. Jostain syystä äippä ei vaan pysynyt pystyssä vaan rupesi uudelleen kontalleen ja kulkemaan ympäriinsä, joten taas minun oli mentävä tarkastamaan tilanne. Muutaman kerran sain kuitenkin äipän palaamaan normaalitilaan ja kahdelle jalalle, pikkusiskon seuratessa vierestä tilannetta.