Pääsin nyt vasta päivittämään blogiani kaikkien muuttokiireiden jälkeen. Nyt alan olla jo asettunut pesäksi ja olen löytänyt ne mieluisimmat makuupaikat, joista suosituimat on edelleen sohva vaikkakin Mummo on sitä mieltä että minä en saisi maata sohvilla.

Tässä uudessa pesässä on enemmän tilaa ja huoneita, joista yhteen Iskä kasasi sängyn. Luulin ensin, että sänky on minua varten, mutta Iskä kasasikin sängyn Lissun Mamia varten. Lissun Mami on täällä hoitamassa Pikkusiskoa kun Iskä ja Äippä ovat päivät poissa. Vaikka Lissun Mami nukkuukin  yöt siinä sängyssä, niin minä käytän tilaisuudet hyväkseni ja nukun sängyssä päivisin.

Muutenkin uusi asuinympäristömme on aivan uusi, ei ole enää tuttuja hajuja ja kulkureittejä. Onneksi olen jo löytänyt itselleni uuden pissipaikan ja Iskä onkin taluttanut minut aina samaa reittiä pissille.