Olen tässä jo kohta vuoden saanut todella herkullista ruokaa syödäkseni, sillä olen saanut aina Pikkusiskon tähteeksi jättämät ruuat. Ihan ensiksi aloin saamaan erilaisia hedelmä- ja marjasoseita ja myöhemmin olen saanut myös lihaisampia soseita, jotka kaikki ovat olleet hirmu hyviä. Myös kaikenlaisia puuroja olen saanut maistettavakseni.

Johtuuko lie tästä uudesta ruokavaliosta kaunis ulkonäköni, sillä alkusyksystä eläinlääkärini kehui turkkiani. Hän sanoi, että harvoin näkee näin hyvä turkkista saksanpaimnekoiraa.

Ja tämä minun ja Pikkusiskon välinen ruokadiili toimii myös toisinpäin: Kun minulle annetaan mitä tahansa omia herkkujani, niin aina Pikkusiskon halutessa olen luovuttanut hänelle osan herkuistani. Iskä ja Äippä tosin eivät anna Pikkusiskon kauaa syödä herkkujani, vaan aina huomatessaan Pikkusiskon syömässä herkkujani he joko ottavat herkun pois Pikkusiskolta tai vievät Pikkusiskon kauemmaksi ruuistani.

261887.jpg

Tässä kuvassa minä olen syömässä Bonan kasvis-broileripataa. Nam!