Pikkusiskoa harmitti jokin asia kovasti tänä aamuna, äipän mentyä lohduttelemaan siskoa minä hipsin perästä myös paikalle puolestani tarkastamaan tilnnetta. Pikkusisko nyyhkytti vielä äipän lohdutteluista huolimatta, mutta kun minä aloin vouhuta ja pelata siskon kanssa uohti sisko koko murheensa ja itku vaihtui nauruun. Pikkusiskokin vain kehui minua "hyvä tyttö" tyyliin ja aina kun hipsin siskosta kauemmanksi sisko huusi, että "Humppa tule tänne" ja minähän tottelin. Pitäähän parasta kaveria uskoa.

Niin ja tuo Humppa on minun lempinimi, joka on yhtä yleisessä käytössä kuin Donnakin. Jopa mummo ja ukkikin kutsuu minua Humpaksi. Ja äippä kertoi, että joku yhtye laulaa jossain laulussaan, että Humppa huolet karkoittaa. Jostain Tehosekoittimesta äippä höpisi laulusta puhuessaan, mene ja tiedä, eihän tällainen pieni koira voi tietää kaikkea ihmistenasioita.