Minä onneksi olen harvoin kipeä, mutta joskus on taudit minuakin vaivanneet.

Pentuna sain jostakin allergisen reaktion, jonka takia minä jouduin lääkäriin ja silmäni oli hurjan näköiset.

178.jpg

Ennen tuota pienenä pentuna putosin leikkiessäni sängyltä ja satutin tassuni. Silloinkin minun piti käydä lääkärissä näyttämässä tassuani, jossa oli luun sisäinen murtuma, joka onneksi parani särkylääkkeillä ja levolla. Eli en saanut lenkkeillä tai leikkiä muuta kuin välttämättömät jutut.

Vanhempana sitten olin kipeänä leikkauksen jäljiltä ja jouduin kulkemaan pönttö päässä, kun mahallani oli haava.

19805.jpg

Kotona leikkauksen jälkeen

21644.jpg

Haava mahallani

21252.jpg

Pikkusiskon orava ja minä. Tassussani näkyy leikkauksen jäljiltä karvaton alue, jossa tippa oli.

Sen lisäksi joskus muutama punkki on vaivannut, jotka äippä on punkkipihdeillä ottanut pois ja hoitanut kotona. Hih, ja kerronpa nyt miten Lissun meinasin kerran käydä. Mummo oli huolissaan soittanut äipälle, että tuo punkkipihdit mukanaan kun tulee käymään, että Lissulla on punkki mahalla. No äippä otti pihdit mukaan, mutta tarkasti kuitenkin ensin "punkin" ennen sen poistoa ja totesi sen olevan pieni nisä, eikä punkki.