Tällä kertaa osallistun haasteeseen vanhoilla kuvilla, jotka on tullut jo joskus aiemminkin julkaistua, mutta mitkä kuitenkin tavalla tai toisella voisi viitata kasvatukseen, varsinkin kun ei aseta mielikuvitukselle rajoja. :)

355.jpg

Tässä saan sakin hivutusta pentuna Aatulta ja Punkulta.

5897.jpg

Tässä taas Saku opettaa minua, että ilman naruakin pihalla voi olla, kun ei karkaile. Onnistuu nykyään ja minun on pitänyt jatkaa Sakun työtä muun Susi Quatron kanssa.

361096.jpg

Eetua piti pentuna opastaa, ettei isompien ja vanhempien nenille tai kuonoille hypitä. tosin Eetu on sen verta höhlä, ettei se taida muistaa sitä vieläkään.

158918.jpg

Vanhempaa pikkusiskoa piti aikanaan opastaa olemaan potkimatta. No ei vaiskaan, minä vain haukottelin kuvassa, kun kuva on napattu ja sillä se näyttää, että syön siskon jalkoja. On siskolla edelleen molemmat jalat tallella ja sen kyllä huomaa. :D

319671.jpg

Sen lisäksi iskä ja äippä voisi opettaa vanhemmalle pikkusiskolle, että antaisi olla minun vesikupin rauhassa!

883194.jpg

Ja kai tätä voi sanoa luonteen kasvatukseksi...

1198184.jpg

Niin ja tulihan minun laumaan alkuvuodesta uusi kasvatettava. Alku meillä on mennyt hyvin. Tosin nuoremman pikkusiskon itkiessä minä menen aina äipältä varmistamaan, ettei siskolla ole mitään hätää.