Minä en alkuun tykännyt yhtään autoilusta ja usein joko oksensin tai kuolasin autossa ollessani, mutta pikku hiljaa opin tykkämään autoilusta ja nykyään olisin aina lähdössä autoilemaan, jos vain se olisi mahdollista. Äippä aina muistaa nauraa minun alku aikojen huonolle ololle autossa, kun kerran Saku oli mukana.

Saku nimittäin tykkäsi kovasti autoilusta, kuten minäkin nykyään, joten iskä ja äippä ajattelivat, että minä oppisin tykkäämään autoilusta, jos Saku olisi mukana mallina. No Saku hyppäsi innolla autoon ja minä vähän vastahakoisemmin perästä ja niin lähdettiin. Minä en tietenkään ollut kovin innostunut autoilusta, mutta Saku oli. Hetki ajeltuamme jo kotiin päin mennessä minulle tuli paha olo ja oksensin autoon. Me kun oltiin Sakun kanssa yhdessä takana, niin tietysti sotkin meidän paikat. Sitäpä se äippä aina nauraakin, että miten pieneen tilaan iso saksanpaimenkoira mahtuukaan, kun Saku istui loppumatkan auton seinään liimautuneena auton takaosan puhtaalla osalla, mihin en ollut oksentanut.

Mutta siihen haasteeseen. Autoilemisestani ei jostain syystä ole tullut otettua kuvia, vaikka reissuankin paljon, mutta matkustamiseen liittyen on kyllä jo aiemmin julkaistu kuvia, jotka on pikkuisen noloja. Ainoat matkustus kuvani kun on ne missä istun rattaissa pikkusiskoista vanhemman kanssa.

883194.jpg

Että nolottaa! Tässä kyydissä en pitkään ole!

883193.jpg

EDIT 2.2. klo. 18.53: Kuva-arkistosta löytyi pari kuvaa Sakun autoilusta:

Kuva ennen lähtöä:

1260788.jpg

Kuva matkalta auton sisältä:

1260789.jpg