Tosiaan näytästää siltä, että olen allerginen vehnälle, kun ainakin oireet on vähentyneet kun en ole vehnää syönyt. Ruokavaliotani ei ole muutettu muuten mitenkään, mutta vehnä on jätetty nyt alkusi vain kokeeksi pois. Syön pääsääntöisesti edelleen kotiruokaa höystettynä koiran ruualla. Äippä on suunnitellut ostavansa minulle vehnätöntä kuivaruokaa, mutta ei ole vielä käynyt ostamassa niitä. Viljatuotteet olen syönyt muussa muodossa, lähinnä kotiruuan seassa, näkkileipää yms.  Valmisruuista olen saanut vain vehnättömiä versioita, joten muutos ruuissani ei ole järin suuri ollut. Mutta muutos oireiden suhteen on ollut huomattava. Nyt ei kuono enää kutia, pitää vaan odottaa että karva kasvaa takaisin joihinkin kohtiin, mistä se irtosi. Äippä samalla toivoo, josko muutenkin minun karvanlähtöni vähän rauhoittuisi kunhan tilanne tasaantuu.