
perjantai, 16. helmikuu 2007
Eetu hoidossa
Eetu tuli meille eilen illalla pariksi päivää hoitoon. Meillä aiko on mennyt oikein rattoisasti, mutta siitä kerron myöhemmin lisää. Nyt vain laitan äipän ottaman kuvan meistä mummolle ja ukille ikävää lievittämään. Ollaan tässä päiväunilla. :)






Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.