Vastaus on: Paljon ja valtavasti noin kaksi kertaa vuodessa. Normaalisti tiputtelen vähän karvojani koko ajan. Valtavista karvanlähdöistä ensimmäinen minulla oli keväällä, jolloin vaihdoin kesäturkin, ja tällä hetkellä minulla on meneillään vuoden toinen karvanlähtöaika.

Karvanlähtöaikaan minua kutittaa aivan vietävästi, ja pyrin helpottamaan kutinaa raapimalla itseäni takatassuillani, jolloin lähipiiri peittyy karvanpölinään. En kuitenkaan itse pysty raapimimaan itseäni kaikista paikoista, jolloin on taivaallista kun Iskä helpottaa kutinaa harjaamalla minua.

Tänäänkin Iskä päätti harjata minua yhdeltä kyljeltäni, koska en suostunut kääntämään kylkeäni harjauksen aikana.  Iskä ei kuitenkaan ehtinyt harjata minua kuin vähän aikaa, kunnes minä kyllästyin ja lähdin pois Iskän luota. Ja tässäpä sitten harjauksen tulos:

263576.jpg