En ole kerennyt paljoa kirjoitella kuulumisiani vähään aikaan, kun minulla on ollut tassut täynnä hommia viimeisen kuukauden aikana. Tänne ilmaantui viime kuun aikaan, yksi uusi ihmislapsi, jota on pitänyt nuuskutella ja vahtia. Alkuun olin jokaisesta pienestäkin inahduksesta huolissani, mutta, nyt olen jo tottunut siihen, että tuo pikku paketti päästää ääniä ilmoille, mutta kyllä nuo ihmiset näyttää tekeleensä hoitavan.

Pikku paketin ilmaantumisen lisäksi, minulla on kiirettä piisannut, kun olen pakkaillut kamppeitani kasaan, kun vaihdan muun lauman kanssa pesää uudeksi vuodeksi. Päästään vähän isompaan pesään, jossa meille kaikille on taas vähän enemmän tilaa ja mikä parasta, vieressä on mukavat ulkoilualueet, vaikka ei nykyisissäkään ole valittamista.

Mutta tässä pikaiset kuulumiset ja toivottelen nyt tässä samalla hyvää joulua ja mukavaa uutta vuotta kaikille! Kirjoittelen taasen, kunhan aika paremmin antaa periksi. :)