Eilen illalla iskä pyysi minua mukaansa suihkuun ja minä kuuliaisena tyttönä menin mukaan pahaa aavistamatta. Iskä olikin päättänyt tällä kertaa pestä minut suihkureissullaan. Iskä suihkutti turkkini läpimäräksi ja hieroi siihen  shamppoon ja pesi minut. Pesun jälkeen iskä onneksi kuivasi minun turkin hyvin, mutta silti se oli koko illan kostea ja mikä pahinta se shamppoon haju oli edelleen turkissani.

Illan aikan sain pesuista palkakseni kuitenkin luun, jonka pistelinkin heti poskeeni. Sain myös loikoilla iskän ja äipän kyljessä kiinni, kun minua meinasi hieman viluttaa pesujen jälkeen ja tärisinkin maatessani. Ihmekkös tuo, että palelsi, kun pesut sai karvani irtoamaan oikein kunnolla ja sen vuoksi jouduin tänään kestämään tuomiopäivänkoneen ääntä...

Iskä teki myös löydön psujeni jälkeen, kun siivosi karvojani lattiakaivosta. Sieltä löytyi edellisen asukkaan jäljiltä koirapilli. Iskä tietysti pesi ja puhdisti pillin ja päätti testailla sitä minuun. Toki minä ensin korkeaa ja kimeää ääntä kuunteli ja höristelin korviani, että mitä nyt, mutta kun tajusin sen olevan iskä en enää viitsinyt reagoida ääneen vaan satsain energiani kuivatteluun.