Voi hitsiläinen mihin kaikkeen sitä koiran pitääkin joutua. Iskä kävi illasta tyhjentämässä pesuhuoneen ylimääräisistä tavaroista ja kuivista pyykeistä. Sen tehtyään iskä pyysi minua tulemaan mukaansa ja siinä vaiheessa minulla heräsi epäilykset. En oikein mielelläni mennyt pesuhuoneeseen, joten iskän oli vähän tuupattava minua peremmälle. Pahat aavistukseni kävivätkin toteen, kun iskä pisti pesuhuoneen oven kiinni ja alkoi heilua suihkun kanssa ja pestä minua.

Ensin iskä kasteli minut läpikotaisin ja sen jälkeen hieroi shamppoon minun turkkiin. Shamppoon vaahdottettuaan iskä huuhteli shamppoon turkistani ja käski ravistella turkkini enimmistä irto vesistä. Onneksi iskä vielä sen jälkeen kuivasi turkkiani pyyhkeellä. Tässä vaiheessa ajattelin, että homma olisi selvä ja pääsisiin kuivattelemaan turkkiani rauhassa, mutta kattia kanssa. Iskä kaivoi kaapista vielä kampani esille ja alkoi kammata turkkiani ja kaiken huipuksi pikkusiskonkin oli välttämättä saatava kaammata minun turkkia. Nyt onneksi tuokin rääkki on tältä syksyä ohi, kunhan saan vain turkkini vielä lopullisesti kuivaksi. *syvä huokaus*