Minua on kuulemma kovin kaipailtu tänne kertoilemaan kuulumisiani. En vain ole pitkään aikaan joutanut koneelle tassuttelemaan mitään ja jos aikaa olisi ollut, niin en ole jaksanut. Sitä vanhemmiten laiskistuu ja nuiden ihmistenavien kanssa menee ne vähätkin voimat.

Mutta mitä minulle on sitten viime kirjoituksen jälkeen tapahtunut. Löysin sen kaverin kuitenkin, viimeksi viime viikolla satuttiin yhtä aikaa iltalenkille ja pitihän se kaapin paikka taas tarkastaa ja kuka käskee ja komentaa ja kyllä se valta kuitenkin vielä naisilla on. :) Ja jos mei nähdä toisiamme, niin olemme alkaneet aina aika ajoin toisen haukkuesas vastailla toisillemme, onneksi vain harvoin, ettei naapurit kuitenkaan häiriinny ja tietysi ulos lähtiesä on hasteltava rappukäytävä ja hissi tarkkaan, että onko ketään tuttuja juuri kulkenut juuri ennen meitä.

Järjestinhän minä toki iskälle ja äipälle vähän puuhaa tässä taannoin, ensin minulla oli hieman aamupahoinvointia, ja yrjösin eräänä aamuna eteisen ison maton. Siitä ei mennyt kovin montaa päivää kun taas iski kesken päivn muiden poissa ollessa kauhea tinka ja rykäisin tortun olohuoneen matolle. En myönnä, mutten kielläkään, ettenkö olisi siivonnut jälkiäni, kun matolata löytyi vain pelkkä tahra ilman mitään muita merkkejä tortusta jos hajua ei lasketa. no tuolla matolla ei ollut sitten pesun jälkeen ollut kovin hyvä tuuri pesun ja lattialle pääsyn jälkeen, matto oli parin tunnin jälkeen jo uudelleen pesussa. Tällä kertaa olin onneksi syytön siihen.

Muutoinpa olen viettänyt ihan normaalia elämää, olen käynyt mummolassa ja ottanut siellä ilon irti tästä etenevästä keväästä, kun pystyn olemaan niin paljon enenmmän ulkona, kuin mitä talvella. Kotosalla olen viime päivinä hoidellut sairastelleita laumani ihmisjäseniä lähinnä makaamalla niiden seurana sängyssä. Eilisenkin hoidin äippää, joka oli oksennustaudissa makaamalla koko päivän äipän vieressä, jos iskä ei siinä ollut. Iskä oli näet saman taudin takia myös kotona.

Tässäpä nämä minun viimeisimmät kuulumiseni. Yritän parantaa tapani ja kirjoitella kuulumisiani ahkerammin taasen ja keretä osallitua myös viikon koirakuvaankin taas tauon jälkeen.

1239907763_img-d41d8cd98f00b204e9800998e