Äippä väitti eilen aamulla, että olisin saanut yön aikaan uuden rypyn kuonooni ja harmaantunut myös. Moiset väitteet on peräisin siitä, että eilen tuli ikää minulle mittariin kaikkiaan viisi vuotta, eikä tunnu missään. Äippä ja iskä puhuivatkin, että minulla olisi tavoiteltavaa vielä reilut 16 vuotta, että ohittaisin juuri paremmille haukkumaille siirtyneen  maailman vanhimman koiran, joka oli poistuessaan 21 vuotta.

Synttäripäivä meni ihan normaalein kujein, toki vähän ylimääräisiä herkkuja ja hellyyden osoituksia sain kaikilta, mutta sänkyyn minua ei kuitenkaan edes synttärin kunniaksi laskettu, vaikka yritin, lähdöt tuli. Sain synttäriruuaksi aimo annoksen ensinnäkin maksalaatikkoa sekä makaronilaatikkoa, mitä muilta jäi. Nam! Ei ruoka kauaa kupissa vanhentunut. :)

Tosin yksi ikävä puoli synttäreihin aina liittyy, se nimittäin tietää käyntiä tohtorissa rokotuksilla. Olen jo puheita kuullut, että lääkäri käynti on suunnittelilla, mutta vielä en tiedä milloin reissu on edessä. Onneksi olen kuitenkin sen verran terveenä ollut, että tuo kerta vuoteen rokotuksella ja lääkärin tarkastuksessa käynti on riittäänyt.