Ajattelin tällä kertaa osallistua seuraavilla kuvilla haasteeseen. Kuvia on sitten jokunen, osa vanhoja ja osa tuoreempia.

177787.jpg

Iso kasa tassuja

207484.jpg

Minä ja minun isot korvani ja miksi ei myös isot mantelisilmänikin. Äippä väittää tosin, että vaikka minulla on isot korvat, niin kuulo on valikoiva. :)

429416.jpg

Minä ja iso kieleni (joskaan ei ihan kuvan kokoinen). ;) Kieltä pitää aina tovi asetella paikoilleen kun rupean makaamaan.

21644.jpg

Joskus aikanaan mahallani oli iso haava.

692920.jpg

Iso koira, pieni tyyny.

42840.jpg

Iso lumipallo kannettavana.

449.jpg

Minä ja iso kaverini Saku

14225.jpg

Minä ja äippä isossa mäessä, istun kuvassa äipän sylissä, kun lasketaan mäkeä.

111760.jpg

Iso muuttokuorma

178.jpg

Minä ja iso pipi. Allerginen reaktio jollekin, johon sain lääkäriltä piikkejä niskaani oloa helpottamaan.