On se kiireistä tämä koiran kesä kun ei edes blogia ehdi päivittämään.

Kuitenkin viime viikonloppuna olin yhden illan ja yön hoitajana, nimittäin koirahoitajana. Lissu ja Senni tulivat meille viime perjantaina yöksi hoitoon, koska heidän Isi ja Mami olivat menossa joillekin viinijuhlille. Minä en kyllä ymmärrä mitä juhlimista hapantuneessa mehussa oikein on. Sen kerran mitä minä olen viiniä päässyt maistamaan...

Ilta meni Lissun ja Sennin kanssa pelatessa ja yökin sujui hyvin rauhallisesti, koska Iskä laittoi Lissun ja Sennin häkkiinsä. Minä tietysti kävin pitkin yötä hiippailemassa häkin luona tervehtimässä heitä:

- Minä muuten menen nyt sohvalle nukkumaan.

- Tulipas sohvalla kuuma, menenpä eteisen viileyteen.

- Ohhoh! Tulipas nukkuissa nälkä, käynpä syömässä vähän nappuloita.

Aamusta Äippä käytti ensin Lissun ja Sennin ulkona, mikä on tietysti aivan ymmärrettävään, koska eihän tuollaisilla pienillä koirilla ole niin suuri rakko ja pidätyskyky kuin minulla. Äipän tultua takaisin hän käytti myös minut ulkona.

Aamupalan syötyämme pakkauduimme koko lauma autoon ja läksimme ajamaan kohti Lissun ja Sennin kotia, jonne he myös jäivät meidän jatkaessamme matkaamme Iskän pentuajan kotiin.