Sain äsken slaakin parvekkeelta tultuani. Äippä laittoi pyykkiä kuivumaan pesuhuoneessa ja tuli vilaisemaan mitä siskolle kuuluu, kun parvekkeelta kuului ähinää. No sisko nukkui tyytyväisenä ja ähisi vain unissaan.

Minä olin sillä välin kavunnut iskän ja äipän sänkyyn ja seisoin sängyllä äipän tullessa katsomaan siskon tilannetta. Äippää alkoi hirveästi naurattamaan minun huvittava asentoni, kun seisoin sängyllä päätäni riiputtaen. Äipän nauru sai aikaan minussa slaagin, aloin haukkua äipälle ja levitin tassuni sängylle kohti äipää ja olin vailla leikkimään. No äippä oli heti juonessa mukana ja alkoi leikkiä kanssani. Pyörin ja juoksin ympäriinsä katsoen välillä selkäni taakse, vieläkö äippä pelaa kanssani. Kävin hakemassa myös naruni veto peliä varten. Toin narun äipän eteen ja katsoin anelevasti, että ota kiinni ja vedetään. Narun vetäminen on todella kivaa minusta ja yleensä murisenkin vetäessä narua.

Narunvedon jälkeen halusin vielä "hötkiä", eli että minua jahdataan ja annetaan kyytiä. Äippä innostui vielä antamaan minulle hötkät pariin kertaan. Pitkään me ei kuitenkaan peliä pelattu, kun äippä sanoi, että villiinnyn pelissä muuten liikaa. Mutta kivaa kuitenkin oli. :)