Tää ei ole kivaa! Minun silmät ovat kipeet ja aivan mahdottoman turvoksissa ja punaiset. Ja kutiavatkin ryökäleet. Minun silmät alkoivat tänään iltapäivällä turpoamaan ja kutiamaan aivan kauheasti. Iskä oli aivan ihmeissään, että mikä minulla on kun olen niin ihmeellisen näköinen. No iskä päätti soittaa äipälle töihin ja kysyä, että meneekö pitkään kun minun pitäisi päästä lääkäriin. No onneksi äipällä oli sen verran helppo päivä töissä, että hän pääsi käyttämään meitä iskän kanssa lääkärillä. Nyt jopa tulin mieluusti auton kyytiin vaikka ei se matkustaminen silti kivaa ole. Mutta pääsenpähän lääkäriin.

Lääkäri sanoi, että minulla on allerginen reaktio, jotan en kyllä tiedä mistä se johtuu, (eikä iskalla ja äipälläkään ole tietoa siitä). Sain sitten lääkäri setältä lääkettä suoraan suoneen ja toisen lääkeannoksen niskaan nahkan alle sekä silmätippoja. Ne onneksi alkoivat helpottamaan oloani, nyt on jo parempi olla vaikka silmät ovat vieläkin turvoksissa. Nyt on vaan kestettävä kun äippä laittaa silmätippoja joka toinen tunti ja huomenna ainakin 5 kertaa. Onneksi yöllä ei tarvitse laittaa tippoja ja saan nukkua rauhassa. Ne silmätipat ei oo kivat, kun ne on kylmiä (kuulemma niitä pitää säilyttää jääkaapissa) ja ne kutittaa. Ainakin minun tekee mieli hieroa silmiäni tippojen laiton jälkeen. Niin laitan vielä tähän loppuun muutaman kuvan minusta, ennen lääkäriin menoa. Tuskin olette tunnistaa minua samaksi koiraksi kuin aiemmassa kuvassa. 179.jpg178.jpg

Mutta minä kerron teille huomenna lisää miten paraneminen edistyy.