Äippä heiluu taas minun kimpussa vanulappujen ja jonkun litkun kanssa. Vasta Äippä heilui vanulappujenja toisen litkun kanssa minun leikkuuhaavan kimpussa. Sitä ei onneksi kauaa kestänyt, kun haava parani niin hyvin, eikä sitä edes enää juuri huomaa.

Nyt se Äippä putsailee minun silmiä. Tänä aamuna Äippä huomasi, että minun toinen silmä on hiven turvoksissa, rähmäinen ja punoittaa. Silmäni myös kutiaa, olen sitä kutittanutkin kaikkeen, mihin sitä vain on hyvä hangata. Äippä soittikin aamulla taas sille lääkärilletätille, että mitä sen kanssa tehdään ja tarvitsenko antibiootti kuurin silmääni. No onneksi ei tarvinnut vielä lähteä sinne lääkäriin eikä tarvinnut vielä lääkekuuriakaan aloittaa. Ainoa harmi on nyt tuo 3-4 kertaan silmien putsaus päivässä. Jos silmä ei rupea sillä paranemaan, niin sitten kuulemma pitää lääkäriin mennä silmiä näyttämään. Toivottavasti tämä nyt menisi Äipän hoitamalla ohi.